Επικοινωνία
Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις και απορίες
Αν έχετε ερωτήσεις, εμείς έχουμε απαντήσεις.
Συχνές Ερωτήσεις;
Οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που δεχόμαστε.
Βρείτε χρήσιμες πληροφορίες στις συχνές ερωτήσεις. Αν θέλετε να δείτε όλες τις ερωτήσεις κάντε click στο κουμπί.
Για να αλλάξει κάποιος προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας πρέπει να ακολουθήσει μια πολύ απλή διαδικασία. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να υπογράψετε Σύμβαση Προμήθειας με το νέο σας πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος και να καταθέσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Η όλη διαδικασία είναι γρήγορη και δεν έχει κάποια οικονομική επιβάρυνση για εσάς.
Όχι, η αλλαγή παρόχου είναι μια δωρεάν διαδικασία για όλους τους καταναλωτές.
Την όλη διαδικασία της αλλαγή παρόχου αναλαμβάνει ο ΔΕΔΔΗΕ και από την ημέρα που θα υπογράψετε τη σύμβαση απαιτούνται 7 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί.
Η αλλαγή παρόχου ρεύματος είναι μια καθαρά εμπορική/λογιστική μεταβολή οπότε δεν υπάρχει περίπτωση το ρεύμα να διακοπεί στο ακίνητό σας. Η παροχή ρεύματος είναι εγγυημένη από τον ΔΕΔΔΗΕ στο σπίτι ή τον επαγγελματικό σας χώρο.
Για την ώρα ηλεκτρική ενέργεια δεν μπορούν να τροφοδοτηθούν όλες οι περιοχές της χώρας. Υπάρχει ένας μικρός αριθμός νησιών τα οποία δεν είναι συνδεδεμένα στο εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης, «μη διασυνδεδεμένα νησιά» τα οποία οι εναλλακτικοί πάροχοι δεν τροφοδοτούν με ηλεκτρικό ρεύμα.